Oferta archiwalna

Asystent/ka Działu Kadr i Płac

Oferta archiwalna

3 800,00 zł

Oferta archiwalna.

Dane kontaktowe niedostępne.

umowa o pracę


asystent Kłodzko, asystentka Kłodzko, pracownik biurowy Kłodzko, Kłodzko

  • przygotowanie ewidencji i archiwizację dokumentów,
  • przygotowywanie skierowań na badania lekarskie i monitorowanie terminów badań lekarskich i szkoleń BHP,
  • pomoc przy prowadzenie dokumentacji pracowniczej,
  • koordynowanie procesu obiegu dokumentów kadrowo-płacowych,
  • pomoc przy rozliczaniu czasu pracy,
  • przygotowanie dokumentów do zatrudnienia,
  • zarządzanie benefitami pracowniczymi,
  • pomoc w przygotowaniu rocznych rozliczeń podatkowych,
  • bieżące wsparcie działu kadrowo-płacowego,
  • wsparcie kadry managerskiej w zakresie procesów rekrutacji ( publikacja ogłoszeń, selekcja CV, wstępne wywiady telefoniczne).


Wymagania

podstawowej znajomości prawa pracy,
doświadczenia w pracy biurowej,
umiejętności obsługi urządzeń biurowych,
dobrej znajomości programów pakietu Office,
znajomości j. angielskiego na poziomie B1
lub wyższym,
zaangażowania i chęci rozwoju,
wysokiej kultury osobistej.


Oferujemy

Oferujemy prace w szybko rozwijającej się, stabilnej, międzynarodowej firmie, konkurencyjne wynagrodzenie wraz z wysokimi premiami absencyjnymi i wydajnościowymi, wyjątkowy klimat pracy w wysoce zmotywowanym zespole pracowników jak i umowę o pracę z pakietem benefitów (w tym dodatki świąteczne
i urlopowe


Klauzule informacyjne

Aplikuj

Ważne do: 2020.01.28, wyświetleń: 727

nr ogłoszenia: 1025