specjalista Kłodzko, pracownik biurowy Kłodzko
- udział w postępowaniach
powypadkowych, sporządzanie dokumentacji oraz statystycznych kart
wypadków, a także opracowywanie i opiniowanie wewnętrznych zarządzeń,
procedur i instrukcji stanowiskowych w zakresie BHP, - opracowanie i aktualizację oceny ryzyka zawodowego,
- organizację i przeprowadzanie szkoleń wstępnych BHP oraz prowadzenie wymaganej dokumentacji,
- raportowanie i prezentowanie wyników i analiz BHP,
- współpracę z instytucjami zewnętrznymi w zakresie BHP i PPOŻ.
- bieżące doradztwo z zakresu przepisów BHP i PPOŻ oraz przestrzeganie przepisów i zasad w/w obszarach
- aktywny udział w procesie realizacji produkcji (w tym Lean Manufacturing) w zakresie:
- nadzoru nad pracami instalacyjnymi, remontowymi i serwisowymi wyłożeń ogniotrwałych,
- aktywny udział w projektach związanych z nowymi lub modernizowanymi urządzeniami cieplnymi,
- obowiązkowym punktem pracy jest odbycie szkolenia w siedzibie firmy w Hiszpanii
Wymagania
wykształcenie wyższe,
uprawnienia do pełnienia obowiązków pracownika służby BHP (zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM RADY MINISTRÓW w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy)
uprawnienia inspektora p.poż będzie dodatkowym atutem.
znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym (warunek konieczny),
znajomość języka hiszpańskiego (mile widziana),
prawo jazdy kat. B,
zaangażowanie i chęć rozwoju,
dobra znajomość pakietu MS Office
bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole
wysoki poziom kultury osobistej, umiejętność zachowania dyskrecji i taktu,
energia, otwartość, komunikatywność.
Oferujemy
atrakcyjne wynagrodzenie,
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
niezbędne szkolenia z zakresu wiedzy technicznej,
podnoszenie kwalifikacji zawodowych,
niezbędne narzędzia pracy.
pracę przy ciekawych i ambitnych projektach w młodym i ambitnym zespole,
pracę w firmie dbającej o bezpieczeństwo i higienę pracy
Klauzule informacyjne
Aplikuj